måndag 13 augusti 2012

NÄSTA TRÄNING

TRÄNING
ONSDAGEN DEN 22 AUGUSTI
VI BÖRJAR KLOCKAN 17.00
Anmäl senast kvällen innan

måndag 6 augusti 2012

SM i Norrköping

På väg hem från WR SM i Norrköping. Av tikarna placerade sig Pixie som etta i G-final, Laika blev fyra i F-final och Svea blev tvåa i B-final . Av hanarna placerade sig Whippe som trea i F-final, Konny blev tvåa i E-final, Bangbang trea i C-final och Nevis slutade som trea i B-final. GRATTIS till alla och kul hade vi!

onsdag 13 juni 2012

söndag 3 juni 2012

Framgångar för TIA på Kalmar WR

                              SOTIS vinnare av tikar B-final      KONNY vinnare av hanar B-final
                                         Pixie 4:a i tikar C-final  Whippe 4:a i B-final hanar
                                    Macke, Whippe, Justus, Janus och Laika åkte ut i semifinaler

NÄSTA TRÄNING

Träning onsdagen den 13 juni klockan 17.00
Anmäl senast kvällen innan

onsdag 2 maj 2012

Nästa träning blir onsdagen den 9 maj klockan 17.00
Anmälsenast kvällen innan!
Tävlingsresultat 1/5  finns under resultat.
Bilder kommer snart