TRÄNING
ONSDAGEN DEN 22 AUGUSTI
VI BÖRJAR KLOCKAN 17.00
Anmäl senast kvällen innan
måndag 13 augusti 2012
måndag 6 augusti 2012
SM i Norrköping
På väg hem från WR SM i Norrköping. Av tikarna placerade sig Pixie som etta i G-final, Laika blev fyra i F-final och Svea blev tvåa i B-final . Av hanarna placerade sig Whippe som trea i F-final, Konny blev tvåa i E-final, Bangbang trea i C-final och Nevis slutade som trea i B-final. GRATTIS till alla och kul hade vi!
söndag 3 juni 2012
Framgångar för TIA på Kalmar WR
SOTIS vinnare av tikar B-final KONNY vinnare av hanar B-final
Pixie 4:a i tikar C-final Whippe 4:a i B-final hanar
Macke, Whippe, Justus, Janus och Laika åkte ut i semifinaler
Pixie 4:a i tikar C-final Whippe 4:a i B-final hanar
Macke, Whippe, Justus, Janus och Laika åkte ut i semifinaler
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
