fredag 14 september 2012

WHIPPET RACE DERBYT

Välkomna till årets sista WR tävling
på Asarumsbanan I Karlshamn den 29/9.
Könsdelad utan semifinaler.
Vinnartäcken till alla klassvinnare.
Startavgift 100 kronor. Anmälan till din
sektion senast torsdagen den 20/9.
Välkomna

tisdag 4 september 2012

Klubbmöte i Halmstad 1/9


 
Närvarande:

Ingert Holmquist, Leif Hellgren, Jahn Bruse, Maj-Lis Bruse, Bengt Held, Ann-Christine Held, Anette Hyll, Jerry Lindau, Sabine Vos, Ann Damberg, Ingela Kjellbring och Pelle

Frånvarande: Jan Carlsson, Camilla Andersson och Ulf Jönsson

 
Derbyt 29/9

Vi gick igenom funktionärslistan och delade ut ansvarsområden. Se separat papper.

 
Träningar

Nästa träning blir onsdagen den 5/9.

 
Möten

Ingen dag bestämdes men det kommer att vara någon gång i höst i samband med klubbmästerskapet.

 
Arbetsdag

Onsdagen den 5/9 kl. 15.00 tittar vi över banan, staket, bur och grop och fixar det som behövs.

 
Ekonomi

Vi har gått med plus men är inte rika

 
Klubbmästerskap

Kommer att gå av stapeln någon gång i höst.

 
Vid datorn

Sabine Vos

 

lördag 1 september 2012

EXTRA

Onsdag ,5 september ses vi på banan ( så många som kan) kl 15.00 för att fixa.
Kl 17.00 fortsätter vi med träning. Glöm inte att anmäla.

torsdag 23 augusti 2012

Klubbmöte i Halmstad 1/9

Vi planerar ett klubbmöte i samband med WR tävlingarna
i Halmstad den 1/9. Förmodligen i middagspausen.
Punkter
Vår tävling den 29/9 WR Derbyt
Träningar
Möten
Arbetsdag på banan  - Staket, buren och gropen
Ekonomi
Klubbmästerskap

måndag 13 augusti 2012

NÄSTA TRÄNING

TRÄNING
ONSDAGEN DEN 22 AUGUSTI
VI BÖRJAR KLOCKAN 17.00
Anmäl senast kvällen innan

måndag 6 augusti 2012

SM i Norrköping

På väg hem från WR SM i Norrköping. Av tikarna placerade sig Pixie som etta i G-final, Laika blev fyra i F-final och Svea blev tvåa i B-final . Av hanarna placerade sig Whippe som trea i F-final, Konny blev tvåa i E-final, Bangbang trea i C-final och Nevis slutade som trea i B-final. GRATTIS till alla och kul hade vi!