WHIPPET RACE DERBYT
Välkomna till årets sista WR tävling
på Asarumsbanan I Karlshamn den 29/9.
Könsdelad utan semifinaler.
Vinnartäcken till alla klassvinnare.
Startavgift 100 kronor. Anmälan till din
sektion senast torsdagen den 20/9.
Välkomna
fredag 14 september 2012
tisdag 4 september 2012
Klubbmöte i Halmstad 1/9
Ingert
Holmquist, Leif Hellgren, Jahn Bruse, Maj-Lis Bruse, Bengt Held, Ann-Christine
Held, Anette Hyll, Jerry Lindau, Sabine Vos, Ann Damberg, Ingela Kjellbring och
Pelle
Frånvarande: Jan Carlsson, Camilla Andersson och
Ulf Jönsson
Vi gick
igenom funktionärslistan och delade ut ansvarsområden. Se separat papper.
Nästa
träning blir onsdagen den 5/9.
Ingen dag
bestämdes men det kommer att vara någon gång i höst i samband med
klubbmästerskapet.
Onsdagen
den 5/9 kl. 15.00 tittar vi över banan, staket, bur och grop och fixar det som
behövs.
Vi har gått
med plus men är inte rika
Kommer att
gå av stapeln någon gång i höst.
Sabine Vos
söndag 2 september 2012
lördag 1 september 2012
EXTRA
Onsdag ,5 september ses vi på banan ( så många som kan) kl 15.00 för att fixa.
Kl 17.00 fortsätter vi med träning. Glöm inte att anmäla.
Kl 17.00 fortsätter vi med träning. Glöm inte att anmäla.
torsdag 23 augusti 2012
Klubbmöte i Halmstad 1/9
Vi planerar ett klubbmöte i samband med WR tävlingarna
i Halmstad den 1/9. Förmodligen i middagspausen.
Punkter
Vår tävling den 29/9 WR Derbyt
Träningar
Möten
Arbetsdag på banan - Staket, buren och gropen
Ekonomi
Klubbmästerskap
i Halmstad den 1/9. Förmodligen i middagspausen.
Punkter
Vår tävling den 29/9 WR Derbyt
Träningar
Möten
Arbetsdag på banan - Staket, buren och gropen
Ekonomi
Klubbmästerskap
måndag 13 augusti 2012
måndag 6 augusti 2012
SM i Norrköping
På väg hem från WR SM i Norrköping. Av tikarna placerade sig Pixie som etta i G-final, Laika blev fyra i F-final och Svea blev tvåa i B-final . Av hanarna placerade sig Whippe som trea i F-final, Konny blev tvåa i E-final, Bangbang trea i C-final och Nevis slutade som trea i B-final. GRATTIS till alla och kul hade vi!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)