King vann B-finalen på 9.89
Boomis 3:a i B-finalen på 9.98
Svea 2:a i C-finalen på 10.20
Konny 2:a i D-finalen på 10.50
Laika 2:a i E finalen på 10.83
Trillik 4:a i E-finalen på 11.33
Nevis utslagen i A-semi på 9.93
Gandalf utslagen i B semi på 10.11
Macke utslagen i C semi på 10.29
söndag 11 september 2011
fredag 2 september 2011
Kommande träningar m.m.
Då det vid onsdagens träning konstaterades att det snabbt blir mörkt
om kvällarna är det svårt att ha vardagsträningar.
Vi provar med en träning onsdagen den 21 september klockan 17.00
Det finns ett förslag om att ha ett klubbmästerskap och ett klubbmöte
söndagen den 23 oktober klockan 11.00. Kom gärna med synpunkter.
Bengt
om kvällarna är det svårt att ha vardagsträningar.
Vi provar med en träning onsdagen den 21 september klockan 17.00
Det finns ett förslag om att ha ett klubbmästerskap och ett klubbmöte
söndagen den 23 oktober klockan 11.00. Kom gärna med synpunkter.
Bengt
onsdag 24 augusti 2011
Vinnarfoton och resultat
hittar du under fliken Tävlingsresultat.
KLICKA PÅ BILDEN SÅ BLIR DEN STÖRRE
KLICKA PÅ BILDEN SÅ BLIR DEN STÖRRE
tisdag 23 augusti 2011
Bra TiA resultat på vår hemmatävling 20/8
Klubbens hundar skötte sig med den äran på hemmatävlingen.
Bäst var "Nevis" som vann hanarnas A-final i kamp med bla. "Boomis" och "King"
A-klass
1. Speedpartners A Ben Nevis 9.55 TiA2. Miraqulix Break of Dawn 9.70 Kalmar
3. Speedpartners A Boomerang 9.75 TiA
4. Daigo vd Waterram 9.80 TiA
"Picko" vann hanarnas D-final
och "Sotis" vann tikarnas B-final.
Speciellt grattis till "Pixie" som klarade sin licens
och "Bertha" som klarade sitt första licenslopp.
"Svea" stannade och vände precis innan mål i tikarnas A-final
"Konny" blev 2:a i hanarnas C-final
"Whippe" blev 2:a i hanarnas D-final
"Laika" blev 2:a i tikarnas D-final.
"Gandalf" blev 4:a i hanarnas B-final
"Trillik" blev 3:a i hanarnas D-final
söndag 7 augusti 2011
Lyckad dag för TIA i Halmstad WR
Trillik vann hanar H
Konny vann hanar F
Nevis vann hanar C
Pixie vann tikar H
GRATTIS till PIXIE och WHIPPE som klarade sina licenser
Konny vann hanar F
Nevis vann hanar C
Pixie vann tikar H
GRATTIS till PIXIE och WHIPPE som klarade sina licenser
TÄVLING
Nästa tävling på hemmabanan.
Lördagen den 20 augusti
Anmälan till Ann-Christine senast
torsdagen den 11 augusti klockan 20.00
Lördagen den 20 augusti
Anmälan till Ann-Christine senast
torsdagen den 11 augusti klockan 20.00
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
