fredag 7 december 2012
KLUBBMÖTET ÄR INSTÄLLT
Tyvärr måste vi meddela att mötet är inställt pga vädret. Det är inte alla som kan ta sig hit. Vi återkommer med nytt förslag på tid för sammanslaget medlems/årsmöte efter helgerna. Frågor som dyker upp under tiden får vi ta på fb eller telefon. Om någon har lust att komma i alla fall så är ni SÅ välkomna.
lördag 17 november 2012
torsdag 8 november 2012
KLUBBMÖTE 1/12 2012
Vi föreslår ett klubbmöte i TIA lördagen den 1 december 2012
Plats hemma hos Bengt o Ann-Christine på Guö
Tid 12.00
Program
Lättare lunch
Möte
Dagordning
Mötets öppnande
Sekreterare
Kassarapport
Utvärderingar av 2012 års verksamheter
Träningsprogram 2013
SM WR 2013
Tävlingsprogram 2013
Tid för Styrelsemöten/Årsmöte
Övrigt
Meddela gärna om ni kan eller inte.
Eventuellt kan vi byta datum
Plats hemma hos Bengt o Ann-Christine på Guö
Tid 12.00
Program
Lättare lunch
Möte
Dagordning
Mötets öppnande
Sekreterare
Kassarapport
Utvärderingar av 2012 års verksamheter
Träningsprogram 2013
SM WR 2013
Tävlingsprogram 2013
Tid för Styrelsemöten/Årsmöte
Övrigt
Meddela gärna om ni kan eller inte.
Eventuellt kan vi byta datum
lördag 29 september 2012
Trots alla motgångar de senate dagarna blev det till sist lyckade tävlingar
på Asarumsbanan. Tack till alla som hjälpte till!!!!!!!
Resultat
Könsdelad utan semifinaler
Domare Mia Kristoffersson o Peter Johansson
HANAR
A-klass
1. Miraqulix Break Of Dawn 9.29
2. AxRace´s Dark Dog 9.30
3. Speedpartners A Ben Nevis 9.49
4. Daigo vd Waterram 9.55
B-klass
1. Speedpartners A Boomerang 9.59
2. Grändens Apollo 9.84
3. Mibisan´s Mr Checkmate 10.00
4. Grändens Janus 10.03
C-klass
1. Pompeca´s Gustavus Introitus 9.95
2. Per-Mo´bile Dapper Danny 10.12
3. Nanic´s and Jacky´s Patchy 10.21
4. Magic Colour White Rock 10.22
D-klass
1. Flowertwig´s Bark At The Moon 10.16
2. Klenods Viktor 10.45
3. Mibisans Mr Ben van Zanten 10.62
4. Nanic´s And Jacky´s Rascal 11.64
E-klass
1.Wikellis Good Luck Charm 10.55
2. Mibisan´s Mr Bacchus 10.71
TIKAR
A-klass
1. Wheezy Wind´s Hembra 9.36
2. AxRace´s Black Energy 9.50
3. Emmaline´s DS Svea Viking 9.62
4. AxRace´s Mocca Mousse 9.75
B-klass
1. Miraqulix Billie Jean 9.85
2. Kvarnhällens Cornelia 9.90
3. Hot Isles Modesty Blaize 10.12
4. Per-Mo´bile Waltzing Mathilda Fox 10.24
C-klass
1. Kvarnhällens Bonnie 10.47
2. Inner Circle Beige Beauty 10.52
3. Nanic´s And Jacky´s Honey 10.60
4. Klenod´s Vera 10.64
D-klass
1. Nebulosans Miranda 10.64
på Asarumsbanan. Tack till alla som hjälpte till!!!!!!!
Resultat
Könsdelad utan semifinaler
Domare Mia Kristoffersson o Peter Johansson
HANAR
A-klass
1. Miraqulix Break Of Dawn 9.29
2. AxRace´s Dark Dog 9.30
3. Speedpartners A Ben Nevis 9.49
4. Daigo vd Waterram 9.55
B-klass
1. Speedpartners A Boomerang 9.59
2. Grändens Apollo 9.84
3. Mibisan´s Mr Checkmate 10.00
4. Grändens Janus 10.03
C-klass
1. Pompeca´s Gustavus Introitus 9.95
2. Per-Mo´bile Dapper Danny 10.12
3. Nanic´s and Jacky´s Patchy 10.21
4. Magic Colour White Rock 10.22
D-klass
1. Flowertwig´s Bark At The Moon 10.16
2. Klenods Viktor 10.45
3. Mibisans Mr Ben van Zanten 10.62
4. Nanic´s And Jacky´s Rascal 11.64
E-klass
1.Wikellis Good Luck Charm 10.55
2. Mibisan´s Mr Bacchus 10.71
TIKAR
A-klass
1. Wheezy Wind´s Hembra 9.36
2. AxRace´s Black Energy 9.50
3. Emmaline´s DS Svea Viking 9.62
4. AxRace´s Mocca Mousse 9.75
B-klass
1. Miraqulix Billie Jean 9.85
2. Kvarnhällens Cornelia 9.90
3. Hot Isles Modesty Blaize 10.12
4. Per-Mo´bile Waltzing Mathilda Fox 10.24
C-klass
1. Kvarnhällens Bonnie 10.47
2. Inner Circle Beige Beauty 10.52
3. Nanic´s And Jacky´s Honey 10.60
4. Klenod´s Vera 10.64
D-klass
1. Nebulosans Miranda 10.64
fredag 14 september 2012
tisdag 4 september 2012
Klubbmöte i Halmstad 1/9
Ingert
Holmquist, Leif Hellgren, Jahn Bruse, Maj-Lis Bruse, Bengt Held, Ann-Christine
Held, Anette Hyll, Jerry Lindau, Sabine Vos, Ann Damberg, Ingela Kjellbring och
Pelle
Frånvarande: Jan Carlsson, Camilla Andersson och
Ulf Jönsson
Vi gick
igenom funktionärslistan och delade ut ansvarsområden. Se separat papper.
Nästa
träning blir onsdagen den 5/9.
Ingen dag
bestämdes men det kommer att vara någon gång i höst i samband med
klubbmästerskapet.
Onsdagen
den 5/9 kl. 15.00 tittar vi över banan, staket, bur och grop och fixar det som
behövs.
Vi har gått
med plus men är inte rika
Kommer att
gå av stapeln någon gång i höst.
Sabine Vos
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
